Wednesday, October 19, 2016

Splash splash ;) #majortb

Hai semua..hihi
Marilah kita bermajorthrowback

Ni n3 splash2 last dah ye
Sehingga Ada yg terbaru la

Yg ni yg ntah zaman bila ni
Dah lama sgt..adik naqib baby2 lg masa ni
:)

Kali ni kita main kolam di 
TH Hotel, Kuala Terengganu

Masa ni hotel ni tgh up la
Baru siap

Yang penting kolam dia mmg puas hati
Luas n mesra kanak2
Ada rasa mcm g waterpark la sikit..hihi

Biasa waterpark crowded kan
Sy pun x suka sgt bawak anak2 main air kat waterpark
Mcm2 org dok share air yg sama kan....

Okla
Xyah nk mukadimah sgt

Jommm
Kita terjah kolammm
;)

Are u ready kids??

Aye Aye Captainn..!!


Splashh..!!
Happy kids n umi
^_^

Model majalah Mangga ke apa ni
Hehe


Seronok kan

Abg Chik techikkk lg masa ni
Takuttt nk masuk dlm air

Ada alasan la umi nk masuk dlm kolam jugak
Hehe

Tapiii
Mana adik Naqib
Tuuu
Adik Naqib seketul lg masa ni


Kakak mmg enjoy je main
Teringin nk main gelongsor tu jugak
Hb sy ckp gi jela
Bukan org perasan pun
Sama saiz je dgn bebudak
Hehe


Abg Chikkk

Tgk pipi dia
Hehe

Model majalah mangga ni muncul lagi
^_^


Kakak jumpa baby girl
Mengasuh la keje dia
Dok bawak baby tu keliling kolam
Hehe

Abg Chik dah tanak main
Adik Naqib meronta nk terjun kolam ke tu
(",)

Okla semua dah sejuk 
Jom naikk

2

3

4

Hihihi
(",)

Overall kolam sini best
Luas, bersih, ceria
Recommended utk sesapa nak datang bawak anak2 main kolam

Ok
Tu je

Bye uolls

No comments:

Post a Comment