Wednesday, August 24, 2016

#tb Ihtifal Kakak 2015

Major throwback ni..

Sayang pulak tgk gambar dalam folder, x stori mori kat sini..

Layankan jela ye ;)

Masa kakak 6 tahun, kami pindah rumah, so kakak dah x sekolah PASTI.. Umi anta kakak Tadika ABIM, dekat sikit dgn rumah kami sekarang.. Sebulan jugak kakak x sekolah, sbb kami dok cari2 nak anta mana.. Bulan Februari baru kakak masuk sekolah..

Gambar2 sepanjang kakak sekolah..

hmmm...umi x sempat compile... 

Tetiba je nak cite pasal ihtifal dah.. hehe ;)

***

Cabaran sbnanya nak mengangkut semua pergi mana2.. nak siapkan sorang2 tu dah 1 hal.. dah siap, nak masuk semua dalam kereta pun dah makan 15 minit..hihi... macam ramai sangat jeww

Jomm...kita g tgk kakak naik pentas

Umi with d boyzzz
ala encemnyaa semuaa
(emoticon mata love-love)

Lama juga majlis ni
macam2 persembahan
kakak pun ada masuk nasyid
tapi gambar umi ambik semua goyang2


Abg Chik bosan
xpe, jari ada
;)

Adik Naqib 

masa ni berjurus lagi
boleh kontrol lagi
x extreme sgt mcm skrg
(kesat dahi)

Kakak
Penilaian Terbaik


Qiraati terbaik


Kakak

Bebudak sekarang kan
kecik2 dah merasa pakai mortar board, jubah konvo n pegang skrol
dah x jadi eksklusif dah benda2 tu semua



Sorry dressing kakak kelam kelibut sikit
x match langsung kan warna

ni untuk persembahan
memula cikgu cakap nak baju peplum
umi gi cari baju peplum

kemudian cakap kena tudung kuning
aduhh..haruu
tu yg jadi macam tu

Dah habis majlis cecepat tukar tudung lain
ok sikit
hehe

tu je

x banyak pun gambar
umi bawak 'handbags' byk sgt

jadila..ada kenangan kakak Ihtifal 6 tahun (2015)

Penutup alam tadika kakak
Next year nya 

Primary School
Next post
;)



No comments:

Post a Comment