Wednesday, July 15, 2015

n I thought it was over.. ^_^ (part 2)

Next task.. we will be at Bukit Jalil...

auditor's auditing..

4 hari 3 malam disini

Dari Melaka tadi kami gerak dah hampir pukul 7 dah... singgah Shah Alam jap.. pukul 12 sampai di Seri Kembangan..

Sebenarnya hotel yang kami duduk ni rasa lain macammm...mcm scary sikit..
Nama hotel dirahsiakan..hihii..

Awalnya tempah untuk 4 malam, tapi masa check in cakap nak 1 malam dulu... nasib baikkk...

Scary part tu klu ada masa saya citer.. apa yang nyata, esoknya bila sembang dengan colleague yg di bukit jalil, mmg betul hotel tu ada kisah serammm...

Bila cite kat husband, rupanya dia pun mmg tauuu... adoiiii...nape dia x larang masa saya cakap saya book hotel ni ari tu... sajee jee.... @-@

Kami dapat masuk bilik dah dekat pukul 1 pagi, dengan belum mandi,solat. makan semua... Tapi yang paling frust.. 1st thing yang saya cek, fridge dia...

Adoyaiii...langsung x sejukkk.. Tapi saya dok sedap hati ingatkan bila masuk barang peti tu akan jadi sejuk.. kan ada peti yang macam tu kan..  Cooler bag saya tu pun masaih penuh ais x cair lagi.. Saya masukkan dalam peti 1 beg semua sekali ais... Tawakal je, tapi dalam hati dah get ready siap2 nak terima kenyataan EBM tu rosak :'((

Pendek cerita

Esok cek stok susu... mmg sah peti tu x function.. uwaaa...nangisss... tapi x buang lagi... bawak je ke hulu ke hilir.. Pergi kerja pagi tu stil bawak..

So, hari tu kami check in hotel lain....

Fuhh..lega rasa.. baru la rasa betul2 hotel di alam nyata... yang semalam tu rasa macam masuk 'alam lain' je.. grrrr

First thing first bila masuk bilik, cek fridge dulu... hmmm...

Tak seelok peti di melaka hari tu, tapi ok sikit la dari hotel smlm...  Tapi yang penting previous stock mmg totally rosakkk...


tgk tu, siap ada yg pecah




buanggg semuaaa...uwaaa...!!

Nasib yana xde masa ni, dia kuar
mmg saya nangis sorang2 masa ni

pastu call husband, cerita
nangis lagi
dahla rindu anak2
rindu baby

tengok2 susu untuk dia pun rosaakkk
huhuhu
:'((

Kumpul stok baru pulak

Hmm...yang ni pun

rupanya, peti tu x elok sangat..
dia keras kat tepi2 je

x boleh jadi macam ni
saya nak simpan bawak balik bagi anak minum pun x konfiden

maka sejak tu, proses mengepam hanya untuk elak bengkak susu je
still simpan dalam peti

after 3 days 
lepas kami nak check out
dgn sayu hati saya telah pergi membuang semua susu tu..

xpela
dari anak saya kena keracunan pulak nanti

so balik bawak balik beg kosong je
huhu..xde rezeki adik naqib kali ni..
:'(



rinduuuu

masa kat sana
sempat buat seprais kat bebudak kenit lagi 3 org tu

umi order ni

suruh online seller tu pos ke rumah


esoknya abah whatsapp gambar ni
dah dapatt..yeay..!!

Precious
(",)

No comments:

Post a Comment