Tuesday, September 2, 2014

Rak Minyak Angin

Post kedua saya pada hari ke dua bulan September.. 
Gigih hapdet kan?;)

Asalnya nak buat 30 days challenge update blog hari2..
tapi rasanya x kesampaian kot
2 3 ari ni je adala masa nak mengadap 
Next week dah start bz

This month will be a busy month
kerja n urusan keluarga
outstation n cuti kenduri kendara

Outstation kali ni saja ngengada nak husband bawakkan
x nak naik flight
kl je pun
Now dah 30weeks++, ekceli lepas je nak naik flight lagi 
tahun lepas masa husband kat sana gigih je naik flight masa peknen 30w

Tengok ENTRY NI

Skrg husband dah balik sini, ngengada la sikit
"sakit belakang la naik flight.."
"nanti kena jalan jauh2 kat airport.."
"tak nak la naik lrt/cab sorang2 peknen2 ni.."

paling best
"kalau saya tetiba nak bersalin masa tu camana.."

;p

Ok, mukadimah wajib panjang.

Nak cite pasal cosmetic rak cun yg saya beli ari tu

Tapi bila dapat kat saya x jadila rak kosmetik, jadi rak letak minyak angin je
sy x ada kosmetik atau alat mekap pun

nak keluar cukup pakai moisturizer, bedak n calit lipstik sikit

kalau rajin, conteng kening n terangkan tahi lalat bawah hidung

haha..

yang itu mmg selalu jadi kepelikan di kalangan kawan2 saya

apsal la minah ni beria tonyoh pensil kening kat tahi lalat

saja. tahi lalat trademark

(",)

Ok, nak cite pasal rak tadi kan

ni la rupa asalnya
pic google
watermark mudah.my terang2 dah kat situ

tapi saya bukan beli dari Mudah
saya beli dgn kawan saya

kebetulan beliau pun mahu membeli periuk ajaib dari saya
saya pun mengorder sekali rak ni sbb nampak macam cecomel je
so masa jumpa kami bertukar2 barang dan bertukar2 duit 

seronok kekawan sesama meniaga ni
ai beli barang u
u beli barang ai

saya suka je support bisnes kekawan 
walaupun boleh dapat beli kat tempat lain, n sometimes boleh dapat lagi murah pun
tapi kalau saya tau kawan2 saya ada jual
saya akan dahulukan beli dari kawan2

eh, saya pun ada juga meniaga
tapi x penah nak promote kat dalam blog ni kan

mungkin sbb saya x nak campur adukkan bisnes n personal
lol

motifff sgt

;p

ok

tadi cakap pasal rak kan

mendalah ni adalah d.i.y

ia didatangkan bercerai-berai
kena pasang sendiri

saya x snap pulak gambar kepingan2 masa belum pasang

gambarajah ada


ok
nak memasang kepingan2 kecik yg ada berpuluh2 ni

bersama anak2 kecik yang tahap curiousity nya tinggi tu

cabaran la jugak kan
cabaran anak tekak

hehe

akhirnya siapp jugakk

tadaaaa~~

see..
apa benda tgh tunggu nak rasmikan rak tuu

*kereta ungu tu

maka
jadilah ia garaj kenderaan abg ngah

dalam laci dua belah kanan tu ada ultraman tgh tido

pastu
kakak pulak nangis2n nak rak tu

nak buat rumah kitty dia
sebahagian koleksi kitty nya

x muatla semua nak sumbat rak tu anakk ooii

tapi dia nakkk jugakkk

maka 

berebutlah dua beradik

penyelesaiannya

umi guna kuasa veto


case won
by umi
^_^


husband pun senyum saja sbb barang2 cinonet saya dah x bersepah2

n saya pun dah x bising dah bila time nak keluar

"abang..ada nampak x ...."

"abang..kerongsang hilang.."

"abang...tu.. abangg ni..."

yang biasanya akan berakhir dengan acara menahan telinga 

hihi


**
k bai

No comments:

Post a Comment