Thursday, August 14, 2014

Photoshoot ibu mengandung katanya.. ^_^

Hari Khamis memang hari meraban sikit.. hehe

ok
Mukadimah sikit,

Di ofis saya ni, klu sorang peknen, mesti ada partner yg peknen juga pastu
berjangkit

betul kerr berjangkit, tang mana pulak yang berjangkitnya saya pun x tau

;)

So utk batch kali ni, grup ibu mengandung di sini ialah saya dan kak eda..
Kebetulan pulak pakai baju rona sama, tu yg ajak bergambar

Due date kami selang seminggu..
Kak eda peknen 2nd baby, saya 4th baby..

4th

But stil ada yg tanya, anak sulung kee? Terasa muda sekejap.. walaupunn... @_@
Sabar jela..hehe

Okla, berbalik pada photoshoot..

PhotoG nye sorang staf baru di ofis saya ni, dia mmg photoG yg ambik job utk wedding semua2 tula
mmg talented budak Ajim ni, bolehla pasni sapa2 yang berminat nak guna khidmat Ajim nnt saya tepek link fb dia.. (lupa nak tanya tadi)

Tapi yg ni photoshoot memain je, guna hp je punn..
guna iphone ajim sbb dia asyik kondem note 3 saya.. grrrr




with Mr. PhotoG


Ajim buat lambang vitagen kot

At our 28w

^__^

Okla, dah 3.30 dah
nak balik terengganu ari ni
bai

No comments:

Post a Comment