Wednesday, June 18, 2014

Perverts Everywhere

Sebelum ni saya pernah post, 
hati2 guna perkataan buat tajuk n3 di blog, 
sbb org psiko n gila seks di alam maya ni mmg merata2..

Sometimes ayat yang biasa2 je bagi kita, tapi boleh memuaskan nafsu org..

Macam sebelum ni sy pernah post n3 tajuk 'Terunaku'

Kerana perkataan 'teruna' tu, maka berjelirlah para-para pervert di alam maya ni search dgn harapan boleh baca cerita lucah.. 
Feel sorry for them, end up boleh baca cerita anak teruna saya yg masih baby tu je.. 
Potong stim ke bang?


Skrg ni, 
dgn bebasnya org membuka page n groups dlm fb, 
memang bercambah2 la pages n groups yg x semenggah..
Yang curi gambar org, 
buat caption mengarut2, 
gambar yg biasa2 pun jadi bahan fantasi..

Again.. feel sorry for spesies org mcm ni.. 
Get a life lar..

Yup, I admit kesilapan lies on si pengepos juga.. sapa suruh publicize ur life kan..
ntahla, sometimes benda biasa bagii kita boleh jd sumber utk benda luarbiasa bagi org lain..


eh, bebel apa ni..


Yes..bebel.. 
sbb kena batang hidung sendiri..


Last month, a friend bagi link satu grup yg dah curi gambar saya untuk dimasukkan dalam group tak semenggah.. 
yg nafsunya ialah pada figura perempuan mengandung..

see
dats me

i dunno what to say
at that time, i just felt too embarrassed that i don't want anyone
 especially friends in my circle to know about this..

but
again it happen

group lain 
gambar saya yg lain pula
the comment under the pic is just rude
i hope that can satisfied ur fantasy, silly pervert!

thanx to my friends 4 alerting me about this

this time
i just felt sickened towards all those perverts
all this while i thought yg buat keje macam ni semua jantan forever alone
but 
this time i am really shocked

the one yg masukkan gambar saya tu

boleh je nak paste link fb nya kat sini
termasuk link fb wife nya sekali
saja x nak kotorkan tangan

berdasarkan postings di wall nya tu 
he seems sooo normal
a normal husband
a normal father
~hommai~

to his wife, i just wanna say this
hey,checkout ur husband, he seems having the other side of him..
*red alert*

****

rasanya gambar2 tu dicuri dari blogs
sbb sy browse tgk, ada juga blogger2 lain yg kena
tadi pun ada baca sorang blogger yg post pasal group ni juga

So, tadi
selepas beberapa tahun berblog
n beratus2 gambar ditepek
barula haku terhegeh2 nak pasang 'right click disable' kat blog nih

yes
blame it to me too
sapa suruh suka tayang gambar kan

i know
~~~

next post saya ajar camana nak buat right click disable to ye
utk prevent org curi gambar kita n copy post kita

but still boleh printscreen kan

ntahla 
i dunno
people nowadays is just soo sick

okla
jumpa next post

bai

2 comments:

  1. astaghfirullah...selamo ni x terfikir pun psl bende² gni..fantasy ore..luar kotak pemikiran kito dih..

    ReplyDelete
  2. saya trus buang semua gambar2 lama saya..saya dah diasblekan.. private kan..tapi bende2 still jadi..memang sedih..

    ReplyDelete