Friday, October 18, 2013

Quick update 37w

Ahad lepas weekly checkup.. 37w now...
Kali ni pun pegi ke klinik dgn 1001 pengharapan..
Nak tau result mogtt..
Nak tau kedudukan baby.. (last week breech..)
Nak tau berat baby brp dah.. (last week x ukur pun.. last 2 weeks 2.7kg..)
Alhamdulillah.....
Result MOGTT normal...
Part paling nk tau... baby position..
Doc check perut dulu.. kali ni dia dh x over konfiden dah cakap kepala kt bawah mcm sblum ni..
katanya "klu ikut sy rasa ni..kepala dah kt bawah ni.. tp kt scan tgk ye..."
hihi..
sy pun rasa mcm baby dah pusing sbb dh kurang rasa sesak n senak dada...
Alhamdulillah...
Memang dah betul kedudukan adik...
Dah x songsang.. kepala dah kt bawah cuma x turun sgt lg..
Semoga adik terus kekal dok mcm tu ye...
get ready ye.. kemas brg tu.. nnt nk keluar jumpa kakak n abg... ♡
Oh ye.. berat adik..
hehe.. klu ikut ukuran ms scan tu.. berat adik minggu ni 3.2kg..
Doc kata dah fit utk keluar..
37weeks..shd be anytime from now..
InsyaAllah...
Sedang menunggu ni..... ;)

No comments:

Post a Comment