Tuesday, October 8, 2013

Pantai Kemasik

Last datang sini masa pregnantkan Wafiq duluuu.....

ehh..kurusnye umi time ni
4mo peknen abg Wafiq ms ni

Skrg dtg bawak abg Wafiq n peknen kan adik baby lak
(kena peknen baru ada rezeki dtg sini..gitu ekk?;p)


Pantai Kemasik always been our fav place 
cantikkk panorama kat sini
banyakk kenangan terpahat di sini
(",)

Back to our program ari tu
pepagi bangun terus siap2 dtg sini
anak2 x mndikan pun sbb mmg plan g main pasir n mandi pantai

Plan nak turun pepagi tu sbb nak elak panas matahari
tapi biasala 
itu ini begitu begini
beli air la beli breakfast la
tertinggal barangla
nak dekat pukul 9 baru sampai ke destinasi
matahari dah naik dah
oohhh..umi x tahan.. 

tu yang cari port baekk punyee
nampak x umi ada kat mana
hihi
sorila pic jd kecik sbb ni panorama view husband sy ambik
nice kan pic ni
sy sukee sgt
;)

tgkla anak2 dan abahnye
happynye
x hirau pun panas tu.. camana la diorg boleh tahan

Projek Juta2



kakak cuak takut adik tenggelam
bising sekali mulut dia x bagi adik masuk dalam air
sayang kakak kat adik ye ;)

Umi mmg x gerak mana2
jadi ulat batu jap
anak2 n abah sambil main sambil datang kat umi suapkan makan

dalam pukul 11 lebih bertolak balik hotel
anak2 kepenatan
masuk kete je tido terlelap teruss..hehe

insyaAllah ada rezeki dtg lagi
moga Pantai Kemasik tetap indah dan terpelihara
(",)

next entry ~ Mesra Mall

2 comments:

  1. ana penah x datang kemasik ni? ana kn suka amik gamba..kat sini view cantikk sgt ana.. ;)

    ReplyDelete