Thursday, October 10, 2013

Pada Syurga di Wajahmu..


Wajah sesuci ini
Memang sukar untuk dimarahi


Di sebalik wajah mulus ini
setulus itu juga hatinya..


 Senyuman manis ini
.
sentiasa menyejukkan hati


 Anak umi yang baik, manis dan mendengar kata


 Serasa kakak sangat matang berbanding usia


Anak sulung lambang perjuangan hidup umi abah

***
Post ini ditulis dengan genangan airmata
dek rasa bersalah membuak di dada umi

Pagi ni umi tak dapat kawal emosi
umi was so stressfull 
sampaikan umi tertengking kakak

Umi x pernah marah kakak sampai mcm tu
kakak sangat manis untuk dimarahi
kakak sentiasa dengar cakap umi

umi minta maaf

umi dah lukakan hati kakak pagi ni
kakak menangis sambil makan sarapan pagi tadi

umi pun menangis juga
umi dah peluk dan minta maaf pada kakak
berkali-kali

umi menyesal

umi harap kakak dapat lupakan kejadian pagi tadi
umi harap kakak jangan ingat peristiwa tu sebagai salah satu kenangan masa kecik kakak
biarlah kakak kenangkan perkara yang indah2 saja
yang umi & abah dah corakkan dalam minda kakak selama ni


Anak umi yang comel dan solehah insyaAllah
Umi sayang kakak
Maafkan umi..
:''(


***

Hadiah kemaafan dari umi
umi x sabar nak tgk senyuman kakak sekejap lagi
kakak sentiasa hargai walau sekecik2 hadiah yg umi bagi
Semalam umi tunjuk bulan di langit kat kakak
kakak minta umi 'beli' bulan supaya kakak dapat tengok tiap2 malam

Umi dah belikan 'bulan' untuk kakak
malam ni kita tido bawah bulan ye
(",)


My Sweet Aini Husna

No comments:

Post a Comment