Monday, May 20, 2013

Pantai Pandak

Jom sambung n3 Pantai Pandak jauh ke tengah..ehh

Kesahnye pegi sini sbb nak rendam budak berdua ni dlm air masin..

muka baru bangun tido ;)

Sebab, 
sehari sebelum tu, 
ada ulat bulu n kupu2 kuning yg keluarkan habuk tu masuk rumah
habissss laa kulit anak2 naik gatal2.. biji2.. merahhh 1 badan..
menggerutu habis kulit
dalam pic mgkin x nampak sbb naik biji2 halus
kesiann sgt tgk budak berdua ni.. garu sana garu sini..
:'(


so pepagi tu

jommm..kita g rendammm ini budakk 2 org..!!


breakfast pagi tu packing2 makan kat sana je
pas aki n wan balik masjid terus siap2 g sana

tgk, xde org pun
kitorg je..
mandiii laaa puas2.. ;)


budak baju pink tu dari kecik smpai besar takut air pantai
riuh dgn suara dia je..




husna asyik nak berpaut je kejenya
takut sgt
camana nak belajar berenang ni..

kadang2 saja lepas dia jauh2 skt
mulala bising nangis takut

tgk tu, tgh kejar aki nak berpaut sambil nangis..
padahal air takat betis je.. hmm..


seronokk
;p

tapi x lama pastu, air pasang
plus matahari dah makin tinggi

wan pun ajak makan

dah naik atas baru terasa, laparnyeee perut

sorry pic makanan n makan2 x snap
dah lapar sgt..hihi

sume makan bertambah2..
sekali sekala berkelah macam ni seronok juge
:oD


balikk.. adik dah togel..hihi

sampai umah
mandi2.. semua pengsannn..

tamat

sekian saja karangan Pergi Berkelah saya
(",)

No comments:

Post a Comment