Sunday, May 19, 2013

Ke PP, Pulau Perhentian??

Ni citer minggu lepas

Kami ke P.P

Tgk pic bawah, 
ada gaya Pulau Perhentian x?
hihi




Xdela..

ntah bila la kami ada masa n peluang nk g bercuti di pulau
nanti2 la plan baek punye gi pulau

buat masa ni xde perancangan lagi

walaupun duduk di Terengganu yang kaya dgn pulau2

tapi setakat ni kami cuma penah sampai
Pulau Musang, Pulau Rusa, Pulau Kambing, Pulau Babi ehh, dah tukar nama skrg, Pulau Bahagia (dulu nama dia Pulau Babi, x tipu) n Pulau Warisan je..

keh3x
 (sapa yg faham--- faham la ;p)


Okla.

So, PP apa yg kami pegi ni
sbnanye Pulau Pandak je, kat Chendering

Ok, bagi org luar, yg pegi Terengganu,
tapi macam pelik knp banyak pantai di Terengganu yg x leh mandi
ni nk kabo pantai yg boleh mandi ni.. ;)

X ramai yg tau pasal pantai ni
ni antara pantai port mandi manda bestttt sgt
klu teringin mandi pantai mmg kami dtg sini

nanti datang sini tau, 
Pantai Pandak nama dia

Airnya jernih, x berombak sgt
mmg just nice utk mandi2 

x la sebiru air di pulau
tapi ok la
x la sekeruh air pantai batu buruk tu..hehe

**

Tujuan asal plan nak datang sini sbnanye..

ada cerita dia


~next n3 la~~

;p

No comments:

Post a Comment