Tuesday, April 16, 2013

Meet my sister.. uhukk ;p

Sister la sgt.. 

Meet my lovely, sweet n adorable daughter.. my pride n joy..
(adik Wafiq pun sama, nnt umi buat edisi adik pulak ye ;p)

Ramai org kata muka kami sama..

org melayu kata 'fotostat'
org putiss kata 'copy paste'
org kg saya kata 'soyok tepek'
org kg husband sy kata 'cop degangg'

hahaha... apa2 je la kan..
haruss la kan.. dah ini emaknye.. penat mengandung tau, sakit bersalin tau..
Aini Husna ni lg la.. 12 jam dalam labour room tau.. plus 6 jam sakit kat wad.. plus 1 hari 1 malam umi pengsan sbb muntah teruk, gastrik n dehydrate after bersalin..

eh, x mengungkit.. mengimbau.. semua kesakitan tu dah jadi kenangan paling manis skrg..
dan seorang ibu x akan pernah serik untuk melahirkan lagi... ;)

so, jgn nak kata anak2 ai macam muka org lain laks..hehe..

Ok

Jalan cerita pics ni...

Since nak bagi nampak sama tahap maksima, gaya senyum mesti sama..


1) Umi jeling kakak, senyum macam mana..

2) Umi tanya abah "Husna senyum nampak gigi ke tutup mulut??"


3) Abah cakap, " Tutup mulut.." snap

4) Abah cakap, "Nampak gigi.." snap


***

Ok, tu saja..
Tq sudi baca n3 agaks poyo ini..hua3x
Bye

No comments:

Post a Comment