Monday, February 4, 2013

Ulangtahun


Fakta gambar ini :

1) Kek itu bukan intended utk sambut birthday. Umi saja2 beli sbb kak husna suka makan kek n akan menjadi sgt excited bila dapat kek dalam kotak.
*suka tgk reaksi dia lompat2 n cakap "umi beli kek kat husna? ooooo.. Terima kasih umi, husna suuukaa kek.."
Macam tu la ayat dia tiap kali dapat apa yg dia suka.. Umi rasa bahagia ;)


2) Kek itu cinonet 300g sahaja harganya RM9 je..hehe


3) Tujuan pegi kedai kek adalah utk beli belon sbb aki kata anak2 berebut belon yg ustazah husna bagi.. aki yg prihatin terus ajak umi g beli belon banyak2 utk anak2 main dgn aman.. Aki is always d best ;)


4) 90% kek itu Husna yang makan


5) Pic di dapur, tapi Husna pakai tudung tu sbb dia baru lepas mandi n belum sikat rambut tapi x menyempat nak potong kek.. 
Umi pun sarungkn tudung x nak bagi nampak serabai sgt.


6) Nampak x pipi adik merah2? :'( adik alahan susu.. 
Adik naik umur setahun umi tukar susu baru, tapi nampaknye x sesuai.. habis pipi gebu adik naik merah2 berair..huk2
Dah tukar susu lama balik, nampak dah ada perubahan ;)


7) Hari ni 23 Rabiulawal 1434H - Aini Husna genap 4 tahun kalendar Hijrah
Hari ni juga 4 Februari 2013 - Irsyad Wafiq genap 1 tahun kalendar Masihi

8) Dua-dua anak umi lahir awal tahun.. so kalau nak adik baru lahir awal tahun juga tahun depan, kena plan dari sekarang... Erkk 

9) Fakta 1-7 adalah benar. No. 8 adalah merepek..hua3x

***
Selamat Ulangtahun anak2 umi..
Saayaangg dia
(",)

No comments:

Post a Comment