Tuesday, January 29, 2013

Lepas anak2 tido kita main ye..

Fuh, memang best main ni.. ni permainan org2 tua ni.. bukan budak2..

Sebab tu lah, walau berselindung di sebalik "abah, umi nk beli ni utk Husna boleh x?"

Abah angguk.

Sampai rumah. "Abah, nanti lepas anak2 tido kita main ni ek.."

Laju je abah jawab " Dah agak dah, bukan beli utk Husna, tp umi yg gian nk main.."

Alaa, abah ni macam x paham2 je..hihihi

Hehe.. inilah bendanya

Masa dulu2 suka main ni.. seronok kan.. Monopoly @ Saidina. 

Ni yg edisi Upin Ipin punye.. sooo comelll.. tengokla ni....



Comel kan?
Comel..comel..comell (ipin jawab)
(",)

Kesahnya, ms sebelum beli ni, tgk Husna main ngan tokma dia, saidina yg biasa tu. 
Pastu dgr la diorg dok berjual beli, 

Pastu amaze tgk husna pandai kira duit.. utk berjual beli n bayar denda (sbb dia sokmo masuk 'penjara'..muahahaha ;p)

So, umi rasa permainan ni bagus utk improve skill mengira n perdagangan dia.. maka umi pun susun ayatla buat proposal kat abah nak beli ni..hihihi...;)

Tapi umi x sempat lagi nak main betul2, main main2 ngan Husna ada la.. tapi Husna sokmo nak menang je.. klu kalah dia nangis.. huhuhu.. masalah betul..

Memang kena tunggu anak2 tido dulu baru syok main betul2.. 


p/s: umi nak watak Mail,. Mail kan mata duitan sikit.. otak bisnes.. dua singgit-dua singgit ;p


*tajuk double-meaning x ley blah.. ;p

No comments:

Post a Comment