Tuesday, January 8, 2013

Erkk..

#1

Siap2 nak tido 
Umi : Husna, minum air masak dulu..
Husna : Ok umi.
Umi : Minum banyak2
Husna : Tak boleh minum banyak, nanti husna batuk (baca : tersedak)
Umi : Minum sikit-sikit (baca : perlahan-lahan)
Husna : Tadi suruh minum banyak.
Umi : Minum sikit-sikit tapi banyak
Husna : Banyak ke sikit??

Umi : (pening) 

#2

Husna : Umi, tadi biskut yg umi bagi husna x habis.
Umi : Pastu husna letak kat mana?
Husna : Kat tong sampah.
Umi : Kenapa buang, membazir je husna ni....
Husna : Biarla umi, semut nak makan, nanti dia lapar dia nangis..sapa nak pujuk?

Umi : (adoyai)

#3

Husna tgh tengok Dora kat tv atas, umi nak ajak g makan.

Umi : Husna, jom makan.
Husna : Kejap umi, husna nak tgk Dora ni.
Umi : Jomla, kat tv bawah pun ada.
Husna : Ok.

Sampai kat dapur, bukak tv, (Dora dah habis)

Husna : mana Dora?
Umi : Dah habis.
Husna : (nak nangis) siapa yang habiskan?? -nangis-

Umi : (apa nak jawab ni..)


#4

Husna : Umi, husna nak pakai pampers.
Umi : Aik, husna kan dah besar. Dah besar x leh pakai pampers.
Husna : Umi pun dah besar kenapa umi ada pampers?

Umi : (klu umi cakap 'pad' lg la berjela soalanmu nak..huhu)

****

4 comments:

  1. hahaha lawak la husna ni. paling tak tahan yang dora tu...

    ReplyDelete
  2. huhu.pizi nnt anak ko besar baya2 ni..taula penat nk berbalas cakap ngn dia.. kdg2 aku smpai pass kat oyie 'abah, tolong sambung jawab..' hehe

    ReplyDelete
  3. mesti happening giler kan umah kalau dia ada.....
    mesti asyik gelak jer...

    ReplyDelete
  4. hihi..dia kan drama quenn.. bila dia ada mmg happening n mencabar..bila dia dah xde or dah tido terus rasa sunyi n bosan.. ;p

    ReplyDelete