Thursday, June 7, 2012

Kursus..kursus...

Kursus pertama sejak masuk keje...

 Bersama semua peserta, wakil dari Unit Audit Dalam & Bendahari semua IPTA. Alhamdulillah, kehadiran ke kursus ni sgt banyak membantu saya dari segi membuat 'networking' dgn staf UAD dari IPTA lain. Everybody is warm-hearted and friendly. Semua bersedia untuk membantu saya yang hingusan ini... Thank you all... (",)

 En. Azmin, ketua UAD KPT. Sempat bertemu mata di akhir sesi. Memandangkan saya yg paling 'bongsu', ayahanda Azmin sudi memberi sedikit nasihat & janji utk membantu. Alhamdulillah ;)


Dats me (wearing orange tudung)..x tau tgh tgk apa masa tu...

Ok,.kursus tetap kursus mmg kena pergi klu disuruh.. tapi yg ni rasa teruja nak pergi sbb buat di UKM, Bangi.. Akhirnya, bole jugak balik Bangi jap melepas rindu kat umah lama..hehe.. Husna pun bawa sekali n anta kat sekolah lama dia. 3 hari pergi sekolah lama, suka sgt dapat jumpa kawan2 lama dia kat situ ;)

Erm, dalam masa terdekat ni ada dua lg nak kena attend. Satu d Putrajaya n satu d KL. Buat masa sekarang, dgr kena attend mana2 program kat belah2 sana (Selangor,KL) sukala sgt kan, sbb bole jumpa hubby. Nanti2 dia dah pindah balik sini x taula..nak senyum ke nak menggerutu bila kena g kursus..hehe..

Oh ya, sekarang sedang buat attachment di UniSZA selama 2 minggu... next month di UMT..juga 2 minggu...
Kenapa di UniSZA & UMT?
Jawapannya, sambil menyelam minum air...hehe -_- 

Friday, June 1, 2012

Husna's 1st Bus Ride..



Isnin lepas, percubaan sulung mengangkut Husna balik ke Kota Bharu dari Kuala Terengganu naik bas... 


Risau juga takut dia buat perangai sbb rasa x selesa. Syukur, my Husna is matured enough. Dia ok je sepanjang jalan..

It takes about 3 hours travelling.


She seems to enjoy the trip... makan2.. tinjau2 ke luar tingkap.. for almost 45 minutes x nak duduk...






















We choose the front seat next to driver, so that husna can enjoy broad view..

Insiden kelakar~bilamana driver start tolak gear nak gerak.. spontaneously my husna with her high pitch voice ---> Bismillahirrahmanirrahimm..... 


then, nak tau x dia baca doa apa?


Doa lepas makan... !!


Hehe... ummi n teacher belum ajar doa naik kenderaan.. so any doa also can la... yang penting nak buat apa2 mesti doa dulu.... huhu... husna..husna..



After 1 1/2 hr......


Zzzzzzz........

Aik, ni gambar ni buat-buat tidur je... masa tido betul2 hari dah gelap, so no pic ;)


Ok Husna...u do behaved.. Next time kita balik umah Tok Ma naik bas lg ye (",)