Tuesday, December 18, 2012

Terunaku

Umi ni asyik citer pasal kak Husna je kan.. hihi..tgk label pun berganda2 banyak Aini Husna dari Irsyad Wafiq..
Ok2.. pasni umi nak wat marathon cerita pasal anak teruna umi ni pulak.. Ekceli berderet kat draf.. umi x publish je... next 5 entry dedikasi khas umi buat si manis umi yg suka senyum ni ;)

Sekarang ni, anak umi Irsyad Wafiq dah 10 bulan 2 minggu..
Alhamdulillah, Wafiq membesar dengan sihat, cergas dan cerdas.. Wafiq juga x ada masalah ekzema macam kakak, pengalaman mengajar. Ada tanda2 ekzema masa Wafiq umur sebulan lebih, tapi kami cepat2 tingkatkan langkah pencegahan & tidak mengulangi kesilapan2 yg sama macam masa kakak dulu...

Perkembangan sekarang:
  • Tengah tatih-tatih (alhamdulillah umi berpeluang tgk 1st step wafiq)
  • Tabiat-hisap jari (camana nk hilangkn tabiat ni yek..)
  • Suka cakar umi
  • Suka gigit wan
  • Suka belai rambut kakak
  • Kuat makan
  • Makan macam org tua sbb kunyah mcm ada geraham
  • Gigi ada 6 batang, tapi 1 gigi depan senget sbb tabiat hisap jari tu
  • Manja ngan aki
  • Lasakkkk

Semoga Irsyad Wafiq terus membesar dengan sihat dan bijak.
Umi abah doakan Wafiq jadi anak yang soleh dan bakal pemimpin beriman.. in shaa Allah...

pic dari instagram abah

2 comments: