Monday, December 3, 2012

Eh, Batu Buruk lagi..

Tapi kali ni edisi kolam plak..

Ini tempatnya..
Pusat Akuatik Terengganu di Batu Buruk..

Selalu datang beli KFC kat sini Husna dok terliur tgk budak2 mandi kolam kat luar..

Ari tu g Gambang intai dari luar je
Balik Bangi janji nk g Desa Waterpark, x dpt g sbb hari2 hujan spjg kami kat sana..

So kali ni x nak menghampakan dia..
Hari Sabtu pas Asar terus siap dtg sini..

Tempat ni agak besar, SUKMA ari tu pun buat kat sini..

Sapa2 yg gian nak swimming leh datang sini
RM4 utk dewasa, RM2 kanak2

nak hiburkan hati budak ni


ehh..dak kenitt ni pun ada ;p

kat area kanak2 leh tahan ramai
kat area dewasa L & P x ramai org, dalam 5-6 org camtu je
nnt umi pun nk dtg swimming lah kat sini
abah jaga anak2..leh?hehe ;)


husna takut pulak
dia dok kat tepi tu je
sbb ada budak besar yg usik dia.. konon2 budak tu buaya
sampai sudah husna takut kat 'buaya' tu
"husna xnak main, ada buaya..nnt buaya tu balik baru husna nak main.."
adoyai


dak tecik tu selamba je

klu mandi air kat rumah, sejuk sikit menjerit
air kolam tu lagi sejukk.. tapi rilekk je
apa konspirasi sbnanye nih..hihi


6.30 ptg.. time's up

'buaya' tu naik awal sikit
dapatla husna menikmati jap main tanpa gangguan 'buaya' tu..hehe

xpe, nnt ada masa kita datang lg

okla..agak selesa
cuma x suka pijak lantai dia tu
tajam n batu2 kat lantai tu dah tertanggal2.. x selesa kaki



tukang amik gambo

on d way balik, dua-dua 'pitam' dlm keta
penat main air
(",)

No comments:

Post a Comment