Thursday, September 6, 2012

Santai v.2

Sebab dah janji... kena tepek juga...
(Biar xde org tuntut pun, tp sbb dah terlajak janji dlm post lepas..;p)

Ni piccass keesokan harinye. Nothing special actually... layan saja..


 Teman abah gi buat spek... 
Disebabkan lama menunggu, macam2 hal la budak comel ni... Siap susun kerusi pastu ajak main 'choo choo' mcm dalam Mickey Mouse Clubhouse tuu..

Pastu g kenduri kawin kat Hotel Felda Residence.. 
Tapi bukan makan di dalam dewan, di tepi sungai di luar hotel... namanya D'Muara
Sangat tenang dan damai suasana kat situ... (",)


"Rimaslah saya Umi n Kak Husna nii..."


 Husna sudah jadi 'camwhore' skrg... Dah pandai request suh org amik gamba dia... 
Dalam pic ni dia yang berlari2 pegi peluk tiang tu pastu panggil 'umi, jom kita amik gambar...' 
Ok, abah faham2 la ye.. >_<

 "Meh husna amik gamba umi & abah.."
Ok, layann...
Tq ye husna, pic ni adalah satu-satunye pic abah n umi berdua...selepas 3 tahun......ohh..
Abah..awak nampak sgt lebar.. diet sikit ekk ;p

 Baru nak duduk....
"Umi bangun..umi bangun.."

Dia nak baring rupanya...
Pastu
"Amik gamba husna.."
Layann

"Dahla tu husna... malu kat orang...bangun.."
Hehe


Berjalan pulang...
Oyie bawak husna ikut jalan bawah tu sbb kat atas ni ada playground... nak mengelak la tu..
Tapi, husna punye instinct lagi kuat. Dia usaha naik bila nampak playground n 
menjerit2 seronok naik buai... pada pukul... 1 tghari...
Matahari tegak atas kepala nak oii... 

No comments:

Post a Comment