Thursday, June 7, 2012

Kursus..kursus...

Kursus pertama sejak masuk keje...

 Bersama semua peserta, wakil dari Unit Audit Dalam & Bendahari semua IPTA. Alhamdulillah, kehadiran ke kursus ni sgt banyak membantu saya dari segi membuat 'networking' dgn staf UAD dari IPTA lain. Everybody is warm-hearted and friendly. Semua bersedia untuk membantu saya yang hingusan ini... Thank you all... (",)

 En. Azmin, ketua UAD KPT. Sempat bertemu mata di akhir sesi. Memandangkan saya yg paling 'bongsu', ayahanda Azmin sudi memberi sedikit nasihat & janji utk membantu. Alhamdulillah ;)


Dats me (wearing orange tudung)..x tau tgh tgk apa masa tu...

Ok,.kursus tetap kursus mmg kena pergi klu disuruh.. tapi yg ni rasa teruja nak pergi sbb buat di UKM, Bangi.. Akhirnya, bole jugak balik Bangi jap melepas rindu kat umah lama..hehe.. Husna pun bawa sekali n anta kat sekolah lama dia. 3 hari pergi sekolah lama, suka sgt dapat jumpa kawan2 lama dia kat situ ;)

Erm, dalam masa terdekat ni ada dua lg nak kena attend. Satu d Putrajaya n satu d KL. Buat masa sekarang, dgr kena attend mana2 program kat belah2 sana (Selangor,KL) sukala sgt kan, sbb bole jumpa hubby. Nanti2 dia dah pindah balik sini x taula..nak senyum ke nak menggerutu bila kena g kursus..hehe..

Oh ya, sekarang sedang buat attachment di UniSZA selama 2 minggu... next month di UMT..juga 2 minggu...
Kenapa di UniSZA & UMT?
Jawapannya, sambil menyelam minum air...hehe -_- 

No comments:

Post a Comment