Monday, February 28, 2011

Aki datang..

Assalamualaikum ;)

Hujung minggu lepas ayah mertua sy datang.. hehe..ekceli dtg jap je, tido 1 malam je sbb nak g kenduri umah sedara d Shah Alam...

Emm..si kecik tu suka bukan main lagi aki nye datang ziarah... keje nak ajak aki mainn je.. x berenggang pulak tu... mengekor je...

Aki masuk bilik dia ikut, aki tido dia baring kat sebelah, aki tgk tv dia hulur punggung duduk atas riba aki, aki makan nak aki suap dia jugak, sampai aki masuk bilik air nak gosok gigi pun dia folo jugak...hehe..

Sudahnye, tgk aki naik bas n masa bas gerak, apa lagi melalak la nangis... pas balik umah pun masih cari aki lagi.. sian la pulak sy tgk...

Ala, aki datang kejap sgt kan husna.. x puas lg husna bermanja ngan aki.. xpe, nanti ada masa kita balik kampung jumpa aki & wan ;)
Aki Husna & Affan

Wednesday, February 23, 2011

"Aa..yaa..mmii.."

Assalamualaikum ;)
Hehe..nampak tak kat bawah tu..si comel sy dah besar kan.... dah lama sy x upload gamba nye kat cni..
Masih x bole cakap lancar lg.. tp ada la progress sikit2... dah banyak perkataan dia pandai sebut...
Faveret words skrg ni... "Aa..yaa..mmii..!" = "Saayaang umi.."
Hehe..seronok tak anak cakap camtu...seronok kan.... "aaa..yaaa...husna jugak..mmuaahh..!!" hehe (",)

Wednesday, February 9, 2011

Jeles rupanye..

Assalamualaikum ;)
Comel x bb kat bawah tu... itula satu2 nye anak buah sy ~Affan Fahmi~ yg bam-bam.. sgt geram dgn dia ok.. baru 5 bulan beratnye 9kg tu.. belum tgk pehanye lagi.. rasa nak gigit je..hehe ;)
Tapi sy x berapa nak berkesempatan nak dukung n main dgn Affan lama2.. sebab...
.
.
.
.

Ada orang jeles....hahaha..

Ni real punye gamba yg oyie amik di saat dia kesedihan melihat Affan Fahmi di pangkuan saya...

{mode:thinking....camana nak ada adik ni...hehe)

Tuesday, February 8, 2011

Husna @ CNY

Assalamualaikum ;)
Ini amoi mata bulat nak g beraya..


Tak sampai 15 minit cheongsam nye dah tercabut butang.. lasak sgt..


Suka dia berlari-larian.. penat tok ma nye nak kejar..hehe
*lokasi gambar ni sebenarnye kat Masjid Beijing, Rantau Panjang.. tapi keindahan masjid ni x sempat sy nak snap.. cuaca sgt panas plus x menang tangan nak melayan dak kecik tu..

Friday, February 4, 2011

Lama x update

Assalamualaikum ;)

Wahh..lamanye sy x jengah blog sy ni... adehh..kebizian yg melampau sejak 2 minggu lepas..
tp sekarang sy tengah cuti2 @ kampung lagi.. dah dekat seminggu sy kat kampung.. sok dah nak balik bangi dah...

Nanti sy update piccass latest ye.. (perasan mcm ada org nak tgk je..hehe)

Sampai jumpa lagi...

(mode:rindu nak berblog cam dulu2..huhu)