Thursday, June 9, 2011

Good News ;)

Assalamualaikum..


Dah lama x menulis, rasa cam serba x kena plak..x tau nak mula ayat camana..hehe..

insyaAllah, pas habis bulan ni, ke'bizi'an sy berkurang la sket.. bole la jenguk2 sini selalu..


Hehe..n3 lepas sy ada wat statement kunun2 'anak masih sorang' kan... alhamdulillah.. akan masuk dua insyaAllah awal tahun depan.. dah 6 minggu dah rupanya, sy je yg x sedar.. bila miss P lambat datang ari tu, plus sy asik sakit belakang n penat je.. rasa cam sesuatu je.. rupanya positif.. Alhamdulillah...(",)


Saya memang mengharap pun dpt pregnant tahun ni.. jeles tgk kawan2 sume dah tambah.. hehe..

5 comments:

  1. congrats ayu... aku ni usahkan nak 2 orang anak, bapaknya pon tak nampak bayang lagi. sadis :(

    ReplyDelete
  2. tahniah... akak akak tumpang happy..

    ReplyDelete
  3. tahniah...heee,,skrg ni musim blogger mengandung...hehhee..

    ReplyDelete