Friday, February 4, 2011

Lama x update

Assalamualaikum ;)

Wahh..lamanye sy x jengah blog sy ni... adehh..kebizian yg melampau sejak 2 minggu lepas..
tp sekarang sy tengah cuti2 @ kampung lagi.. dah dekat seminggu sy kat kampung.. sok dah nak balik bangi dah...

Nanti sy update piccass latest ye.. (perasan mcm ada org nak tgk je..hehe)

Sampai jumpa lagi...

(mode:rindu nak berblog cam dulu2..huhu)

3 comments:

  1. AYU....

    Kak Azie pun rindu nak baca entri2 terkini. Mesti ada citer best dari kampung...

    Upload ler gambar, takper, bior Kak Azie jer sorang yang tengok...:)

    Selamat kembali ke rumah.

    ReplyDelete
  2. betul tu.. rasa lama sangat tak baca cerita terbaru awak..

    ReplyDelete
  3. a'ah min, memang lama dia ni tak tulis blog..ek eh ngumpat plak..hehe

    ReplyDelete