Wednesday, February 9, 2011

Jeles rupanye..

Assalamualaikum ;)
Comel x bb kat bawah tu... itula satu2 nye anak buah sy ~Affan Fahmi~ yg bam-bam.. sgt geram dgn dia ok.. baru 5 bulan beratnye 9kg tu.. belum tgk pehanye lagi.. rasa nak gigit je..hehe ;)
Tapi sy x berapa nak berkesempatan nak dukung n main dgn Affan lama2.. sebab...
.
.
.
.

Ada orang jeles....hahaha..

Ni real punye gamba yg oyie amik di saat dia kesedihan melihat Affan Fahmi di pangkuan saya...

{mode:thinking....camana nak ada adik ni...hehe)

6 comments:

  1. ensem la afan!!!

    alalala..kakak jeles....

    camne mau adik nih???

    =)

    ReplyDelete
  2. hahaha jeles yea..
    macamana nanti nak dapat adik..
    alamak

    ReplyDelete
  3. akish~haha..mmg ensem..hmm..itula,jeles yg amat..adoyaii..

    bunnee~oppss..haha..tp seriyes dah redi nak tambah lg satu..tp xde rezeki lg..hehe

    ReplyDelete
  4. Salam,
    Memang sangat chumil dia tu...tak salah ada orang jeles hu hu hu arang lain tengok pun jeles juga ;)

    Pengumuman kepada Peserta Kontes Cerita Paling Lawak Sedunia

    ReplyDelete
  5. alololo kakak husna jeles yer...
    sian dia.

    ReplyDelete
  6. kesian dia.. kena selalu bagi dia jeles.. supaya bila dapat adik tak jeles lagi..

    ReplyDelete