Tuesday, February 8, 2011

Husna @ CNY

Assalamualaikum ;)
Ini amoi mata bulat nak g beraya..


Tak sampai 15 minit cheongsam nye dah tercabut butang.. lasak sgt..


Suka dia berlari-larian.. penat tok ma nye nak kejar..hehe
*lokasi gambar ni sebenarnye kat Masjid Beijing, Rantau Panjang.. tapi keindahan masjid ni x sempat sy nak snap.. cuaca sgt panas plus x menang tangan nak melayan dak kecik tu..

4 comments:

  1. comel nya Husna with cheongsam...suka dia berlarian sana sini..

    ReplyDelete
  2. lawa husna pakai
    siap ada cheongsam lagi..

    ReplyDelete
  3. comel la...
    akak ada tulis entry pasal masjid ni...sebab kagum sangat dengan binaan dia..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum ;)

    Fieza~hehe..itula jenuh nak kejar dia..kalau tempat luas lagi sakan dia berlari larian..hehe

    Noor~hehe..tq ;)

    KakMin~cantik kan masjid ni..sy pun kagum ngan rekabentuknye..;)

    ReplyDelete