Monday, February 28, 2011

Aki datang..

Assalamualaikum ;)

Hujung minggu lepas ayah mertua sy datang.. hehe..ekceli dtg jap je, tido 1 malam je sbb nak g kenduri umah sedara d Shah Alam...

Emm..si kecik tu suka bukan main lagi aki nye datang ziarah... keje nak ajak aki mainn je.. x berenggang pulak tu... mengekor je...

Aki masuk bilik dia ikut, aki tido dia baring kat sebelah, aki tgk tv dia hulur punggung duduk atas riba aki, aki makan nak aki suap dia jugak, sampai aki masuk bilik air nak gosok gigi pun dia folo jugak...hehe..

Sudahnye, tgk aki naik bas n masa bas gerak, apa lagi melalak la nangis... pas balik umah pun masih cari aki lagi.. sian la pulak sy tgk...

Ala, aki datang kejap sgt kan husna.. x puas lg husna bermanja ngan aki.. xpe, nanti ada masa kita balik kampung jumpa aki & wan ;)
Aki Husna & Affan

3 comments:

  1. kesian husna nak manja2 ngan aki.... hehhe

    ReplyDelete
  2. ooo... dia manja ngan aki dia ye

    ReplyDelete
  3. sekali sekala berjumpa kan??anak2 akak pun camtu..

    ReplyDelete