Wednesday, February 23, 2011

"Aa..yaa..mmii.."

Assalamualaikum ;)
Hehe..nampak tak kat bawah tu..si comel sy dah besar kan.... dah lama sy x upload gamba nye kat cni..
Masih x bole cakap lancar lg.. tp ada la progress sikit2... dah banyak perkataan dia pandai sebut...
Faveret words skrg ni... "Aa..yaa..mmii..!" = "Saayaang umi.."
Hehe..seronok tak anak cakap camtu...seronok kan.... "aaa..yaaa...husna jugak..mmuaahh..!!" hehe (",)

6 comments:

  1. lama tak update blog (-8
    bz ke cuti2 mesia.

    ReplyDelete
  2. lama tk nmpk..

    dh besar anak dara tu...dh mula petah nak bercakap ye..jenuh melayan la nnti..hehe

    ReplyDelete
  3. aaaacak!!!!...baik2...kot tersepit celah tiang...hehe

    salam perkenalan ibu husna..

    ReplyDelete
  4. PZI~pzi ko nak tau tak sbb apa..hahaha..sbb tempat duduk aku dah pindah betul2 depan bos...adoyaii..

    FIEZA~ahaha..mmg lama pun x menjengah ke sini..huhu..emm,mmg makin banyak mulut si kecik tu ;)

    IEDA~salam kenal juga ;)

    NM~cak..cak..haha ;)

    ReplyDelete
  5. lorh ye ke patot la pon kena behave.
    terkantoi susah pulak nanti.
    tak pasal sebab kita satu opis lak kena blok tenet nya.
    awas!!!

    ReplyDelete