Tuesday, January 11, 2011

Apa yang comel bulan ni...

Assalamualaikum..;)
Jom kita jenguk apa yg comel dalam katalog baru Tupperware..
Tawaran ni sampai 12 Februari 2011..
Kalau nak tgk katalog penuh boleh klik kat sini -->
Sy highligtkan yg comel2 n yg menggoda sy je kat sini...hehe (",)

Golden Blossom Set
Harga : RM 199.80
[ 8 biji saiz BESAR (13cm x 8cm)]
[ 4 biji saiz KECIL (13cm x 15.5cm)]


(atas)
Fresh N Pure Ice Tray (2)
Harga : RM39.90
(30cm x 11.2cm x 3.9cm)
(bawah)
Ice Cream Maker (6)
Harga : RM46.90
(21.2cm x 9.1cm x11.4cm)~60ml each
**Offer - 2 set = RM 75.00

Love In The City (2)

Harga : RM25.90

(7.8cm x 16.7cm) ~ 470ml

Sy ni bukanla penjual barangan Tupperware secara online, tapi klu kawan2 berminat boleh je beli ngan sy. Harga bole kaw tim punye..hehe. Plus charge pos RM5.

Emel kat sy -> rahayu8083@gmail.com

Lain2 detail sy akan reply tru email.

(",)

4 comments:

  1. Dulu memang popular siot jenama ni. Tapi rasanya harga pun makin mahal dah..

    Apapun tetap puas hati. Esp. kalu beli container utk peti ais tu, memang sesuai sangat guna barang tupperware ni. Tahan lama dan berkualiti.!

    ReplyDelete
  2. MIL amy suka la nanti kalau ada yang berkenan amy roger ayu ye..

    ReplyDelete
  3. noor mmg suka tupperware
    wajib beli tiap bulan hihihihi bior pun satu

    ReplyDelete
  4. kat sekolah kitaorang.. siap main kutu yupperware lagi tau.. best sanagt..

    ReplyDelete