Monday, December 27, 2010

Lebih sudu dari kuah..

Haha..SUDU itu adalah saya a.k.a Umi Husna , KUAH tu of coz la husna kan..
Kesahnye, pas berpeluh-peluh di JJ Bukit Tinggi ari tu, ajak Oyie ke Butik Upin Ipin di Sek.13, Shah Alam.. x tau alamatnye kat mana, main bedal je, sampai di Sek.13, pusing2 x jumpa, g la makan dulu, pas makan tanya tokei kedai tu.. seb baik dia tau, klu x kempunan Umi Husna (bukan Husna)

Rupenya kat belakang Tesco Extra je, tapi sampai je, sekali tutup daa.. huhu.. Kat depan tu pulak ada kedai makan Upin Ipin, klu tau makan kat sini tadi..cam comel je..hehe.. Husna menjerit-jerit la tgk ada banyak banner Upin Ipin bergantungan kat area situ.. excited betul dia..hehe..

Oh ya, butik tu tutup sebab diorang ada Karnival Upin Ipin kt SACC Mall.. haha,apa lagi, berdesup la pegi.. Sampai kat sana, sbb bising sgt n ramai orang, tetiba husna blur, diam je atas dukung abah dia.. nasib baik.. klu dibuatnye perangai mcm kat JJ td, mana nak kejar celah2 org ramai tu.. Tapi umi husna pulak yg hyper, barang Upin Ipin kan comel2.. sume saya sambar..x tgk kiri kanan dah...
Teha (adik praktikal sy ikut sekali) tergelak je tgk tetiba sy jadi budak lak, ghairah tgk barangan Upin Ipin..ntah hapa2 kan sy..huhu...

Bila time nak balik, tetiba kuar muzik intro cite Upin Ipin, terus husna macam tetiba tersedar dari lamunan, menjerit2 dia dgr muzik intro tu.. kat rumah pun macam tu la, bila dgr muzik tu meloncat2 la dia.. (terbukti sebenarnya husna yg suka Upin Ipin,bukan saya..haha)

Orang ramai sgt, maskot Upin Ipin pun x kuar sbb dah petang, seketul ni jek gambar kenangan yg sempat snap (sy je 'mak budak' yg masuk kawasan tu utk bergambar) Layan je la..

8 comments:

  1. laa ade eh kedai mkn nama mcm tu..sonoknyaaa...mesti anak2 suka kan

    ReplyDelete
  2. laaa bila datang s.alam ni.
    next time dtg s.alam roger aku k.

    ReplyDelete
  3. MEK DA~ a ah,ada kedai makan upin ipin,nama kedai tu GENG,sempena nama filem ari tu..hehe

    PZI~ a ah la, patut aku roger ko, lupa plak ko dok s.alam.punyela aku berpusing2 dok cari butik tu dekat setengah jam..huhu

    ReplyDelete
  4. husna suka upin ipin yer...
    cute si twins tu kan

    ReplyDelete
  5. tu lah next time nak cari pape kat s.alam ni roger aku. tu pon kalau aku tau lah. hahaha.

    ReplyDelete
  6. kak ayu kalah husna kalau bab upin ipin..hehe..nmpk je upin ipin,terus dpt tenaga y hilang kejar husna mse shpg b4 2..hehe..gurau je k.ayu.. :)

    ReplyDelete
  7. PZI~haha,itula..ari tu aku sesat nak g TTDI,sekali sampai TTDI KL sana..padahal aku nak g TTDI kat s.alam je..baik aku roger ko je tanya,xdela aku sesat masuk sampai mana2 ntah..huhu..

    TEHA~syy..rahsia kita teha..jgn heboh kat org sal perangai akak bila jumpa upin ipin..haha..

    ReplyDelete
  8. alamak k.ayu!terkantoi sudey..hehe.. ;) btw,bestla ari 2..thanks,k.ayu.. ;) :)

    ReplyDelete