Monday, December 13, 2010

Husna's precious moment with Aki..;)

Assalamualaikum..;)
Nak tepek gambar husna n aki nye.. Kemain lagi husna jumpa aki, asik nak ajak main je.. mata ngantuk pun sempat lagi intai aki dalam bilik nak ajak main...hehe

(",)

9 comments:

  1. amboi husna..aki pun layan jer..hehehe.atuk mmg mcm ni kan..layan jer anak cucu dia..kalo anak sendiri,takdenya mcm ni..syg cucu lg..tp itu tok bah haikal la..

    ReplyDelete
  2. Husna ni buli Aki ye? hehe,..comel dia!

    ReplyDelete
  3. ASSALAMUALAIKUM..;)

    PZI ~ mmg manja sgt2 ngan aki dia..FIL aku plak mmg suka ngan budak2..hehe

    SHIKIN ~ hehe..mmg, biasanya atuk nenek manjakan cucu lebih ;)

    NIA ~ emm..itula, memula main elok je..dah last2 dia tarik rambut akinye plak...

    K.AZA ~ emm..ye kot..farzana suka main kuda x?hehe..

    ReplyDelete
  4. husna main kuda2 ngan aki yer hihihih
    sonok dpt manja ngan aki

    ReplyDelete
  5. huhuhu, sronoknyer Husna men ngan atok die..
    sengih manjang!!

    ReplyDelete
  6. seronok ye husna..mendera aki dia ye, hehehe..

    ReplyDelete
  7. ASSALAMUALAIKUM ;)

    NOOR ~ haha..husna ngan aki mmg manja..asik nak mainn je klu nmpak aki ;)

    LEILY ~ mmg dia suka sgt2..sampai je umah aki tergelak2 je manjang..

    RINA ~ haha..itula..dia dah buat aki dia cam kawan dia..geram juga kdg2 tengok cara dia main ngan aki dia, takut cam kurang ajar..huhu..

    ReplyDelete