Thursday, December 16, 2010

@ home KB

Assalamualaikum ;)

Hehe..asal petang je acara tepek2..
Ni n3 second last tepek2..pasni dah xde dah..hehe..
..me, my mum n my dotter..
haha.. itula mak sy..susah betul nak ajak dia bergambar..ni pun main snap jek...

husna wif tok cik.. makcik sy yg happening..huhu


husna n umi tgk apa tuu..?

Perasan x rumah sy tinggi..? sbb klu banjir air naik ni.. majoriti rumah kt kg ni mmg tinggi2 belaka..;)


Husna melayan perasaan..

.


.

.

Baru balik mandi telaga..hehe.. xdela..
mmg umah sy ada telaga tapi kat bawah, airnye je dipam utk guna..
so kira mandi air telaga jugakla..huhu..sejukkk..

(",)..till next..

5 comments:

  1. rumah sy kat ganu pon jenis tinggi camtu gak
    tapi tak pernah nek air sbb umah kami atas Gong (cam bukit skit)

    ReplyDelete
  2. rumah ni lah yang aku pernah pegi dulu dulu tu kan ayu...

    ReplyDelete
  3. ASSALAMUALAIKUM ;)

    MEK DA ~ mmg best..x puah dok kg..huhu

    ROSE ~ oo..yke..;)
    (psst..ari ni baru sy tau makna Gong tu..rupanya bukit..patutla d tganu ada tmpat nama stat ngan Gong..Gong Badak, Gong Kapas, Gong Pasir....)

    PZI ~ bukan umah ni..ni umah atuk aku, yg ko pegi dulu umah aku dah xde org duduk dah skrg...

    ReplyDelete
  4. salam ayu

    lama xmandi air telaga
    mesti sejuk sgt2

    ReplyDelete