Wednesday, December 15, 2010

Gedik Santai @ Ridel Hotel..(Part 1)

Assalamualaikum...
Sejak2 ni asik bersiaran di petang hari je kan..haha.. nak wat gano, kijo nye bertimbun, nak wat n3 auto publish pun x sempat..hehe..
Owh,sesungguhnye n3 ni mmg sgt sesuai ngan tajuk nye.. sbb kami telah pun menggedik utk bersantai di hotel yang jauhnye hanya lebih kurang 1 km dari rumah sy..
Ekceli balik kali ni x inform pun org kat umah, so xdela diorang tertunggu2 kan..
Nak dijadikan cerita, masa dah masuk kb tetiba teringat ada hotel baru bukak (ekceli xde la baru sgt pun tp sbb sy yg dah lama x balik..huhu).. Itu yg datang idea 2..hehe
Nak2 pulak kami ni dah lama x bercuti (kecuali cuti balik kg)..xpela, x dapat bercuti tepi pantai tgk seaview, dapat riverview pun jadi la..haha..
Hotel ni betul2 tepi sungai kelantan.. Syahdu la juga mengimbau zaman kecik2 dolu, tempat sy bermain nih..hehe..
Riverview of Sungai Kelantan..haha

Nampak x kat bawah tu, itu Rumah Rakit..ada org duduk tau.. Dulu masa sy kecik2 lagi banyak..

Syy..pingu husna tgh berehat..hehe


Cuba kira ada berapa husna dlm gambar ni..hehe.. Husna pun konfius masa ni, dia tgk imej dia ada banyak..




Kantoi bukak mata la husna ni.. baru nak buat2 tido tadi..hehe..

...to be continue...(",)

5 comments:

  1. wahh syok nya bersantai di hotel..lama dh tk buat cmtu...

    ReplyDelete
  2. oh ridel hotel..kalo mlm2 best lepak2 kt restoren kt bawah tu..

    ReplyDelete
  3. rumah mek da tepi sg klate tauuu..pasir pekan hehheh

    ReplyDelete
  4. ASSALAMUALAIKUM..;)

    FIEZA ~ a'ah,xde keje betul,suka2 nak g sewa hotel..dah penat kemas tempat tido n masak kat umah,sekali sekala nak ada org buatkan utk kita..hehe...

    SHIKIN ~ a ah, ramai org mlm2..ari 2 kitorg x turun pun, tgk dr atas jah..hehe..

    MEK DA ~ la, pasir pekan ko, dekat la tu, sama2 kota bharu..;)

    ReplyDelete