Friday, December 3, 2010

Excited..

Salam sume..;)

Mood = excited nak balik kg pepagi esokk...yeehaa..!!

Bangi - KT - KB - KT - Bangi
(knape cenggitu - sbb tak berani sgt balik ikut Gua Musang..mesti ikut LPT jek..huhu)

Cuti ai ~~~ dah lulus
Cuti abe ai ~~~ dah lulus lama dah

Keta ~~~ dah servis

Touch n Go ~~~ dah reload

Tapi, belum packing lagikk...kain menimbun x lipat lg...

Xpe2..balik punye pasal mlm ni ku akan bersengkang mata melipat baju n mengemas beg..huhu...

**Ada sesapa nak kirim budu @ kepok leko?hehe..;)

13 comments:

  1. hehe...bowok mai budu cap tereh tu sedozen..hok boto kecik2 tu...hhe

    selamat balik klate..semoga selamat spjng pi dan balik..

    ReplyDelete
  2. D~ jom..hehe..;)

    Kak Rozi ~ budu cap tereh?berehh..hehe..time kasih..

    ReplyDelete
  3. As'salam..

    Klik kelate ye buleh la jupo kena2 he3...

    ReplyDelete
  4. selamat bercuti......bestnye dpt balik kmpgkan hehehehe..............

    ReplyDelete
  5. ayu org klate ke ganu?

    nak kirim...kirim salam kat penyu..wuwuwuwuwuwu

    ReplyDelete
  6. ayu best arrr demo klik kelate hihihi..leh make budu

    ReplyDelete
  7. SALAM SEMUAA ;)

    AMY ~ wow,amy kecek kelate..hehe..buleh nk jupo..best jugak kn..hehe..;)

    ECHA ~ mekacih..best..dh lama x balik..huhu..

    ROSE ~ sy kelate..abe tganu..k.tganu jugak..kg kuala bekah..rose kt kat ne?ok,sy k.salam ke penyu kat roundabout 2..hehe..

    NOOR ~ hehe..ngidam ike budu ni...rindunye nk balik kg..lama dah x balik ni...huhu..

    ReplyDelete
  8. huhu detail tu..siap wat list..hehe

    ReplyDelete
  9. As'salam..

    tulis ok la cube kalau sebut dah macam org siam je hu3...

    ReplyDelete
  10. As'salam..

    singgah melawat tuan rumah , x de pape nak jamu ke..hu3..

    ReplyDelete
  11. as'salam...

    uish kemana la cek mek kita nie menghilang sonyap je ha...

    ReplyDelete