Wednesday, December 22, 2010

2010~jangan tinggal dakuuu...


Assalamualaikum..;)

Kurang 2 minggu lagi 2010 dah nak berakhir...

Sy belek balik planner 2010 sy.. apa yg sy tulis pd 01/01/2010.... Owh,sedih nak listkan kat sini... kebanyakannye belum mencapai sasaran..masih belum tergapai...

Ye, kita hanya mampu merancang..Tuhan yg menentukan.. tapi 'rancangan' kita tu mestila disertai dgn D.U.I.T jugak (Doa Usaha Ikhtiar Tawakal).. Mungkin D.U.I.T sy masih belum memadai utk saya mencapai apa yg sy rancangkan...

2010 sah hampir menutup tirainye.. sy sedih..cepatnye masa berlalu... Semoga 2011 membuka lembaran baru & anjakan baru buat sy...

InsyaALLAH...

5 comments:

  1. sedih kan..banyak kisah suka duka yang berlaku di tahun 2010 ni...tapi azam???huwaaaa...banyak lum terlaksana...aiyayaya...

    ReplyDelete
  2. tula. byk lagi azam lom tercapai..haihh

    tapi azam utk nyusukan rafiq sampai 1 tahun 6 bulan bakal tercapai..n akan teruskan sampai 2 tahun..alhamdulillah

    ReplyDelete
  3. cpt kan masa berjalan..dah ujung tahun..dah nak masuk tahun baruu..

    ReplyDelete
  4. kuatkan semangat dan mulakan dari sekarang azam baru. kita hanya merancang tp Allah yg menentukan

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum ;)

    cik MOT~sedih..mmg sedih..masa tetap akan berlalu..bergantung pada kita utk memanfaatkannya..huhu..

    rose~alhamdulillah..bestnye..tu akan jadi azam sy utk 2nd baby (yg belum ada) nnt..tabik pd ibu menyusu..;)

    fieza~betul..skrg rasa makin cepat masa berlalu..rasa mcm baru je masuk tahun 2010..dah nak abis..

    Qaseh~salam kenal ;) tq..insyaAllah,tahun baru,azam carry forward,hehe..n semangat baru..;)

    ReplyDelete