Tuesday, November 2, 2010

Tak update blog..

Salam sume....
Sy mengalami masalah ke'blur'an yg kronik hr ni..
Mintak mahap sbb x 'kemas umah' ari ni.. (x update blog)

Jom layan pic husna kemas umah..


**tolong umi vakum sofa..

9 comments:

  1. Amboiii kecik2 lagi dah rajin tolong yerrr...
    Nanti dah sibuk belajar, ntah2 katil pun UMI jugak yg kemas nanti. hehehehe

    ReplyDelete
  2. ada masanya... memang tak tau nak tulis apa..kadang-kadang banyak sanagt nak ditulis...

    ReplyDelete
  3. kak AA~ betul3x..jgn time kecik je rajin tlebih..hihi

    kak Min~ a ah,ada masanya rasa betul2 x tau nak tulis pe, tapi gatal tgn nak ada n3 baru jugak..hehe

    ReplyDelete
  4. sy pun tgh buntu nak tulis apa..tapi tetap tulis gak..hehehe...motif??

    ReplyDelete
  5. amy pun kadang2 blur gak tapi nasib ada en.hubby yang menbantu hehehehe...boleh pulak camtue kan

    ReplyDelete
  6. pn alfa~hehe..itula..rasa sepi je blog ni klu xde n3 baru..

    amy~wawah..brainstorming berdua la..hehe..

    pn sarah-najwan~hihi..secara x langsung kira update la jugak 2..;)

    ReplyDelete
  7. eh cantik sofa.. beli kat mana.. rajinn husna vakum sofa eh..
    huhuhu tgh kumpul info pasal perabut nih.. hehehhe

    ReplyDelete
  8. D~ ala,seganla nk tulis kt cni beli kat ne..off record bole la..sofa murah jek tu..kikiki ;)

    ReplyDelete