Thursday, November 4, 2010

Sy musykil..ada sesapa leh tolong,hehe..

Sy musykil akan cerita di bawah ni ~~

MENGANDUNG ANAK TIKUS <---klik link ni

Dah baca dah?

Soalan sy ~

Apa yg dimaksudkan dgn telur tikus? ~yg dikatakan bersenyawa dgn telur manusia 2?

Tikus bertelur ke?

Telur manusia n haiwan boleh bersenyawa ke?

Pad ada tarikh luput ek?Berdasarkan apa yg sy baca kat sini ~pad tiada tarikh luput~

Tikus tumbuh gigi umo brp? (cam klaka la plak soklan nih)

Aihh..mcm2 la persoalan berlegar dlm kepala ni... Ada sesiapa ada pendapat?haha..;)

6 comments:

  1. eh boleh ker...sama confused gak nih..ishhhhh2

    ReplyDelete
  2. tidak plk ku tahu boleh pregnant anak tikus... dgr dr mana ni ayu... takut ada geli pon ada...

    ReplyDelete
  3. noor~ a'ah..confuse kan?cemana leh jadi cam2......

    pzi~ ko baca kat link dlm n3 aku..ntah hapa2..aku rs cam x logik pun ada...ntah la..

    ReplyDelete
  4. ermm. tgh konpius gak ni...tak leh nak tolong..

    ReplyDelete
  5. erk? macam kelakar pun ada.
    Allahu'alam

    ReplyDelete
  6. k.min~konpius kan..haha..;)

    affan~salam kenal ;) hehe,x taula cite ni btul ke x..Allahu'alam...

    ReplyDelete