Monday, November 29, 2010

Panggilan Desa..Kota Bharu Version

Salam semua..! ;)

Mood di kala ini sudah terbang ke kampung halaman...huhu..

Percutian sy yg tergendala raya haji baru ni insyaAllah sy akan tebus balik hujung minggu ni....InsyaAllah.... x bole nak sedap hati sgt sbb nye skrg ni musim tengkujuh..sekali tetiba femili sy di kg roger cakap "air naikk...jgn balik..." haha..x ke menganga lg sy.. kempunan lg nak balik kg.. kang balik ke sana lepas, nak balik ke sini balik yg x lepas....
Apapun sy doakan hajat sy nak balik kg minggu ni jadi kenyataan...rinduuuu sgt my Kota Bharu....
Of coz la klu balik kami berpesta makan.....

Pulut pagi
Nasi tumpang
Nasi kerabu + aksesorinye (etak)


Murtabak raja
Dan
Yang paling buat sy kecur......

IKAN BUDU
*ikan budu ni ada masa musim tengkujuh je..klu sy x sempat makan skrg..kena tunggu tahun depan lak..(sy mintak mak sy pos ikan ni, mak sy kata "nak kena marah ngan org pej pos ke?"haha)
***sume piccas adalah di google***

7 comments:

  1. ooh orang klate rupanya..ehee..slmat pulang! nasi kerabu ngn etok tu sy sgggt suka..huh sedap..

    ReplyDelete
  2. salam...

    atok amy makan tapi nasi kerabu tak...

    ReplyDelete
  3. olo...igt pulut pagi tu..se lagi pulut nge ike kering..sedak jugak

    ReplyDelete
  4. oo... ore kelate ke ni? hehehe.. mak saya ore kelate jgk. org machang dan tanah merah. anak2 semua lahir kat kl. jadi kami semua membesar di kl. tapi raya puasa selalu kelek kg. nnt bleh le singgah kg ai bila raya nnt.

    ReplyDelete
  5. salam~

    shikin~betul2..palut molek nasi kerabu n etok..hehe..

    amy~aik,amy x mkn ns kerabu nape?hehe..

    k.rozi~pulut nge ike kering pu sedapp..hehe..

    nm~oo..mache..tempat sy blaja dulu..sy kb..hehe..bule la singgah on the way balik nnt,hehe..;)

    ReplyDelete
  6. sdpnya ..huhu ayu klate kt ne..kim slm semua kalu blk klate eeeeeeeeee

    ReplyDelete
  7. mek da~ore k.b..mek mana?huhu..doa2 la ore buleh balik..

    ReplyDelete