Wednesday, November 10, 2010

The Best Entry With Sinar Raudah



Salam semua..!! (",)
Membuka tirai hari ni dgn GA..anjuran Puan Amy dr Sinar Raudah lagi...time kasih ye Amy rajin buat GA ye..hehe..;)
Untuk GA ni kita kena pertaruhkan n3 kita yg kita rasa paling best sepanjang berblogging ni la...
Hehe..memula segan jugak nak join GA ni.. ye la kot2 kita je yg syok sndiri rasa n3 kita best tp org lain baca x pun..kikiki (",)
Ni n3 yg sy pertaruhkan
Ekceli bukan sy rasa n3 ni paling best, tapi sy sgt suka n3 ni.. Sbb utama nye ~saya rindu mak saya~ Benda paling sentimental antara sy & mak saya adalah semua baju kurung buatan mak saya....
Oh ya! Kena tag 3 org..nak tag sapa ye....emmmm.....
Itu saja...Good luck ye semua yg join GA ni..(",)

5 comments:

  1. salam ayu : meh kita pakat2 join kan..mana tau rezekikan. thanks yer tag. tajuk entry ayu best tuh

    ReplyDelete
  2. salam ayu..

    thanks ayu coz sudi join GA sinar raudah , Good luck ok..amy minta izin copy header ye tok letak dalam fan page beserta link ayu..

    ReplyDelete
  3. noor~ join la jugak ye..gud luck..hehe ;)

    amy~ok amy, amik la..hehe..

    mek da~mekacih..(",)

    ReplyDelete
  4. terima kasih sebab tag saya.. tapi tak dapat nak buat la...saya belum bersedia nak join contest ni...maaf yer...

    ReplyDelete