Thursday, November 25, 2010

3 sahabat..buatku sebak..

Salam semua kawan2..;)
Tengok tak Bersamamu semalam? Huhu..meleleh-leleh airmata ni... Sedih dengan nasib yg menimpa saudara Azri Abdullah yg disimbah asid oleh ahli keluarga dia sendiri...
Tapi, yang buat sy lg x tahan nak menitiskan airmata 2..bila tengok ketulusan pengorbanan sahabat-sahabatnye yg sanggup jaga Azri sepenuh masa.. mandikan,pakaikan baju,suapkan makan... Mana nak cari dah sahabat mcm 2 skrg ni... sy sgt kagum..kagum..kagummm sgt........
Semoga balasan yg menanti atas dugaan yg melanda Azri juga balasan pengorbanan ikhlas sahabat-sahabatnye indah di kemudian nnt...insyaAllah...

Kawan2 rasa ingin membantu..silalah hulurkan derma ke akaun

BSN GIRO i
AZRI ABDULLAH
1410041000142972

6 comments:

  1. tu la tgk bersamamu td mlm...sanggup tu kwn2 dia benti kje semata2 nk jaga kwn yg sakit...bkn senang tu nk jumpa kwn mcm ni

    ReplyDelete
  2. mek da~itula..tharu sgt tgk pengorbanan kwn2 dia....

    eB~ dia kena simbah asid ngan mak kandung dia sndiri..pastu sume family dah sisihkan dia, hidup dia bgantung ngan kawan2 je skrg..sian kan...

    ReplyDelete
  3. terlupa nak tgk. tapi mmg nak sgt tgk episod ni.. ala..terlepas sudah

    ReplyDelete
  4. touching habess aku tgk ni...
    mana nak carik kawan2 yang macam tu kan. lelaki plk tu. jaraaaaaaaang sangat nak jumpa.

    ReplyDelete
  5. NM02~ cuba cari kat tv3.com ada kot rancangan ni..bleh tgk..sedihh...huhu..

    pzi~mmg touching habess..aku ni meleleh-leleh airmata sampai anak aku dtg tepuk belakang aku,dia pelik tgk aku nangeh..hukhuk..

    ReplyDelete