Thursday, October 21, 2010

Tengok cite hindustan time pregnant..

Klu banyak tgk cite hindustan time pregnant nanti anak kuar mcm muka org hindustan ek? Sekali kuar cam aishwarya rai cantik juga kan?hahaha :D.. Mana sy dapat fakta ni? Ntah, ada org cakap kat sy....

Masa ngah pregnantkan husna dulu sy ketagih tgk filem "Om Shanti Om".. X tau la nape, asyik ulang tayang cite 2 je.. Sampai ada kawan sy cakap ~nanti anak ko keluar cam muka hindustan~ Xpela, mancung what..kikiki ;)
Sy bersalinkan husna, xde pun fotostat muka heroin citer 2.. Iras pun xde, mestila ikut muka umi n abah dia..mana bley ikut muka insan2 yg x bkenaan lak..2 dah kes lain 2..kikiki ;)

Tgk cite hindustan ni layan la jugak kan.. tapi yang lama2 la.. masa zaman2 "Kuch Kuch Hota Hai" dulu.. kan jadi fenomena kat negara kita kan.. Lagu2 merdu, mendayu2, sinematografi cantik plus nilai kekeluargaan & kasih sayang..

Tapi filem hindustan skrg bagi sy dah x sesuai utk tontonan keluarga lagi...seksi & berani sgt.. kalah hollywood kan..?
Betul ke kalo minat filem hindustan = org kampung?
Ke ada yg minat tapi malu nak ngaku?kikiki ;) Jgn x tau, ada tau....

3 comments:

  1. Dah lama tak tengok.. macam tak menarik sangat nak tengok..

    p/s: jgn lupa jawab tag dari saya yer...

    ReplyDelete
  2. cite hindustan skrg dh x best..

    k,thanx ye tag sy (",)

    ReplyDelete
  3. hehe..hindustan y lme mmg d best la,k.ayu... :)

    ReplyDelete