Thursday, October 14, 2010

Nombor 18

Ehehe..tiap org mesti ada nombor kegemaran sndiri kan (ye ke tiap org mesti ada,x kot..hehe) Saya n hubby lak..kami sama2 suka nombor 18.. Mmg suka sejak masing2 belum kenal lg.. eh,sama plak..itula jodoh n chemistry namanye..hehe....yeye je...

Kenapa nombor 18? Sbb no.18 sentiasa muncul dlm apa yg sy buat.. Mestila sbb utama saya lahir 18hb..dalam ic (yg 4 digit blkg..klu yg 6 digit dpn 2 of course la kan,hihi), no matrik time blaja, diploma n degree..dua2 ada no 18..jumpa hubby lak lahir 18hb.. Ari 2 nyaris husna pun lahir 18hb gak.. due patutnye 9hb, tapi x rasa apa2 sampaila 18hb keluar darah.. suka hatila igt husna pun lahir 18hb, sekali dia buat gimik je..20hb baru betul2 bersalin..hehe..

Okla..counter visitor sy ni dah dekat nak mencapai angka 1818 ni.. Sapa2 yg leh hit nombor favourite sy tu leh x printscreen utk sy.. Saya ada hadiah nak bagi ni.. 1st giveaway dr saya... Tolong ye..hihi (",)

p/s Amy(Sinar Raudhah)~ sib baik sy dh kawin klu x berangan nak kawin 18.18.18..kikiki..

8 comments:

  1. 5588.. my best num.. kalo dapat anak 20102010 kan best.. hehehhee

    ReplyDelete
  2. nati akak dtg time no hit itew,,hehe

    ReplyDelete
  3. bun_nee~dah tlepas nk dpt anak date 2..cuba 20112011 lak,.kena pregnant by 13/2/2011..hehe..siap kira 2..;)

    kak sarah-najwan~dtg lg yek..hihi (",)

    ReplyDelete
  4. my lucky number is 11... kalau mampu nak beli plat no kereta 11 tapi mahal....

    ReplyDelete
  5. pzi~x mampu beli 2 angka,beli 4 angka - 1111 - tapi since sume no 1 sure mahal jugak..hihi..
    ko cari la mana2 datuk yg ada keta no plat 11..

    ReplyDelete
  6. nak buat pe ngn datuk tu yu....hahaha

    ReplyDelete
  7. wah!nk kne bkak slalu ni..hehehe..
    klu husna jd lahir 18 hari 2,msti dh jd family 18 kan,k.ayu?unique..hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  8. pzi~lg mau tanya ka..?hehe.. btw next year ada date 11.11.11..emmm...

    tiha~bukak jgn x bukak..hehe..itu la tiha,akak nak je mtk doctor induce masa 18hb 2..sanggup 2..

    ReplyDelete