Thursday, October 14, 2010

Drama Chinta

Rajin pulak nengok tb skrg ni..hihi.. Walaupun kureng ckit ngan pelakon utamanya 2 tp lakonannye ok la kan.. Dah terfolo pun citer ni..hehe.. Ekceli sy stat tgk pun kat tonton, x sempat la nak ngadap tb di petang hari.. nak masak2, nak main kejar2 ngan dak kecik 2..hihi..

Apa yg buat sy nak post n3 pasal drama ni kt cni..hehe.. Sbb, kwn2 pasan x, dlm cite ni ramainye watak2 yg mati.. setakat ni dah 7 kot.. Bak kata adik sy kat ofis ni, lama2 tinggal chinta sorang je kt dlm cite 2...hihi ;)
Emm..drama ni ok la kan.. dialog2 dia 2 i like.. leh wat kt termenung & berfikir skejap.. juga ada rasionalnye..bukan cam sesetengah drama yg skripnye merapu2 & ada yg boleh memesongkan akidah..huhu..parah 2.. Dalam drama ni mmg ada 'dialog maut' tapi penuh simbolik...

Okla.en.hubby dah tunggu 2, nak balik masak sambil tgk drama Chinta Chanduri..hihi..daa~

4 comments:

  1. saya pun tgh gila dgn citer ni. walaupun saya tak suka fasha sandha.. tp jln citer ni buat saya tertarik

    ReplyDelete
  2. dia dh luahkan cinta kt amar dhkan,k.ayu..hehehe..tp btol ke 2 amar?tkot jer org 2,org lain ke sb dia xpndgpun kan laki y duk kt kerusi 2..tp gaya rmbut cam btol jer..huhu..klu btolla amar,apa akan jd lps ni..msti dorg terus bcinta..hehe..

    ReplyDelete
  3. salam...

    amy tengok sekerat je jalan ceritanya, mungkin sebab fasha berlakon kot huhu..walaupun dia berjaya watak chinta tapi ntah la, x de feeling nak tengok dia berlakon, amy lebih tengok cinta kirana...

    ReplyDelete
  4. kak min~sy pun x suka ngan chanduri 2..tp jln cite dia layan la..hehe

    teha~kt tungguu petang ni...eh,petang ni xde kan..next week..hehe ;)

    amy~hehe,ni kes x gemar kat si fasha la ni..sy pun kureng gak ngan dia..tp dia belakon ok la kan,maklumla 'pelakon handalan'..hihi

    ReplyDelete