Tuesday, October 19, 2010

Bukan dera..huhu..

Alamak! Gara2 gambar husna duduk dlm bakul dlm n3 sblum ni ada yg kata sy dera anak.. Isy, bahaya ni...
Kikiki..;) xde la u olls.. sy bukan dera la letak dia dlm 2.. Sebenarnye dak kecik 2 suka dok dlm 2.. dia sendiri yg ambik bakul 2 pastu tunjuk2 nak masuk.. Bila dia dok dalam 2 sy pun leh la rest jap dari mengejar dia yg suka bebenor memanjat2....hihihi..(",)

Sebagai buktinye..ini la gambar saat berbahagia kami.. Sy x dera anak tau..huhu..penat ngandung 2.....

~say hi Husna! (",)~

1 comment:

  1. hihi,..budak2 ni mcm tu la. byk ragamnya. anak saya pun suka je nak masuk dalam bakul..hehe

    ReplyDelete