Thursday, October 7, 2010

Ayat yg sedap didengar..


"Tinggal je kat situ, biar abang buat.."

Hehe..itula dia, ayat yg sedap didengar..terasa lunak je masuk telinga ni..

Bila kita dah sudah masak klung klang klung klang kat dapur...dah sudah masak, kt baru nak start mmbasuh segala periuk,kuali yg diguna 2, hubby pun cakap.."xpela umi, tinggal je kat situ nnt abang basuh.."

Bila kita ngah keluarkan kain yg dah sudah basuh dari mesin, hubby pun cakap.."xpela umi, jap lg abang sidai.."

Bila kita dah sudah menyapu lantai & keluarkan mop, hubby pun cakap.."xpela umi, biar abang mop.."

n3 ni dedikasi khas buat suami tercinta En.Noorie Redzuan..yg sgt ringan tulang & suka tolong buat kerja rumah.. 

Terima kasih abang!(",)


Apa yang penting?

KERJASAMA..(",)

2 comments:

  1. wah!!!!btuahnyer bdan... ;) hopefully akan dpt hubby y rngan tulang gak... amin... :) :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah teha..abg oyie rajin tolong akak..syyy..jgn ckp kat su tau..hehe..;)

    ReplyDelete