Thursday, September 23, 2010

myMetro | 'Saya tetap sayang dia'

myMetro 'Saya tetap sayang dia'
(klik kt tajuk besar utk link berita)

Baca tajuk je dah buat sy menyirap...x tau la org lain..tapi bagi saya saya betul2 geram bila baca muka depan HMetro hari ni...Inilah buktinya manusia yang boleh jadi BODOH KERAna cinta....

"Saya tak pernah marahkan dia (Mohd Fazli) sebab dia terlampau sayangkan anak saya, maka saya amat menyayanginya,"katanya ketika ditemui di luar mahkamah. Malah sebelum Mohd Fazli digari semula untuk dibawa ke penjara, dia dilihat sempat mencium pipi Siti Nurhanim.

Wah!Kalah kisah cinta sejati Romeo&Juliet, Laila&Majnun ataupun ShahJehan&Mumtaz... hebat lagi keagungan cinta Siti Nurhanim pd Mohd Fazli.... Hello!!!Jantan keparat 2 dah bunuh anak ko kot...!!



Kalu dulu sy merasa marah akan kekejaman lelaki pengecut (yg tunjuk kuat kat budak ni..c'mon la wei..cari la lawan yg sepadan, bukan dgn budak ok!!) ni...Tapi sekarang sy lagi rasa GERAMMM kt perempuan ni....

Patutla dalam drama selalu ada watak perempuan baik yg bodoh..rupanya mmg wujud.....

Wahai wanita...julangkanlah harga dirimu...jgn jadi keldai kerana cinta!!

7 comments:

  1. betul tu yu...i questioned myself whether this women waras ke tak..tp betul la kt pepatah org dulu2..cinta buta ni..dah gelap xnampak lgsung yg buruk..marah, kecewa, tak percaya..tp inila janji Allah..bila mana manusia dah lupakan Dia, maka Dia akan turunkan bala..ini pun peringatan pada semua umat Islam lain..

    ReplyDelete
  2. kalau haku aku lah, aku bunuh laki tu balik kut..huhu

    ReplyDelete
  3. eiii..geram nyer...sian arwah bdk 2.. :(

    ReplyDelete
  4. rose~btul 2..nauzubillah..ppuan ni bsekedudukan&berzina tanpa rs bsalah..Allah turunkan bala bg mereka yg melampaui batas..

    ReplyDelete
  5. alfa~hihi..jgn..kang lain pulak kisahnye..org lain lak yg masuk pnjara..(",)

    ReplyDelete
  6. fatihah~thanx follow (",)..btul 2..dia sudah aman di sana..al fatihah utk dia...

    ReplyDelete