Friday, September 3, 2010

Hospital kerajaan, hospital swasta...(Part 2)

..(sambung yg sblum ni...)
  • HK - doktor yang teramat ramai..sume muda2..baru abis blaja kot...emm..time ni la diorg nak test ilmu di dada 2..btw..bagusla..generasi baru yg akan berjasa pada negara di masa depan...
  • Lepas 2..setiap pagi akan ada (ramai) pelajar2 perubatan yang nak buat assignment diorg ke nak buat apa sy pun x tau..mereka akan datang interview lagi 30jenis soalan termasuk asal usul keturunan kita semua....
  • **SAYA BUKAN X NAK JAWAB SEMUA SOALAN 2 & SAYA BUKAN PREJUDIS PADA DOKTOR MUDA YANG BARU HABIS BELAJAR..TAPI SAYA BAWAK ANAK SAYA MASUK HOSPITAL SEBAB ANAK SAYA SAKIT & SAYA NAK DIA CEPAT SEMBUH..BUKAN DIJADIKAN BAHAN UJIAN & ASSIGNMENT!!!
  • HS - 1 doktor pakar shj incharge dari awal hingga akhir..

Yang paling menusuk kalbu cuma 3 benda 2 je..yang lain2 2..dari segi makanannye..toiletnya..sy x nak komenla..cuma anda yang pernah mengalaminya yang tau...

  • Yang best ~~~HS - duduk 3 hari = RM riban-riban$$ (nasib baik insurans cover..)~~HK- RM 4.50..(yg latest ari 2 - FREE!!yeah!)

  • YANG DUA-DUA BEST ~~sume doktor, misi2(panggilan org tganu & klate bg NURSE)..& sume staf tmasuk cleaner..BAIK2 BELAKA...peramah & sentiasa bsedia utk membantu...TERIMA KASIH BANYAK2....

**Kepada sume doktor,nurse & sume staff di wad 6ef HSNZ yg btugas 28/8-30/8 baru2 ni...saya amat menghargai semua bantuan yang anda berikan...Terima kasih semua!!;)

No comments:

Post a Comment